Persoane interesate

curios ce-am scris? cauta!

sâmbătă, 31 mai 2014

Cine-s ?

Hello !

  Anca la apel ! strigată în copilărie şi Elena, dar la cei 28 ani (la momentul postarii) încă neobişnuită cu numele ăsta.
  Moldoveancă (din Oneşti ) rătăcită prin Ardeal, sub statut de "'ţărăncuţă" de prin 2013, adoptată pesemne de Sângeorgi City ( aka Sângeorgiu de Mureş)
  Căsătorită din iubire cu un mândru "capitalist" = băiat de la capitală ... capitala noastră, a Românicăi, Bucharest (nu Budapest)


"housy's colors" .... just like that:

  • housy - primul meu pseudonim utilizat pe net, încă de pe vremea răposatului mIRC (mare fan muzică house, pe vremea aceea houseritză înrăită, între timp maturizată)
  • colors - îmi plac, mă binedispun, le port, le simt, îmi luminează gândirea, le caut cu privirea



Rămâne a descoperi pe parcurs ce voi îndrăzni a vă povesti despre housy's colors.

Enjoy it !

2 comentarii:

  1. Aurelia Panait, autoarea poeziilor despre bunici, postate de dvs., va multumeste pentru distribuire si apreciere.
    Pretuiți ceea ce aveți!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Intorc multumirile pentru inspiratie si talent! Succes ib toate!

      Ștergere